۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

موانع تجارت در فضاي مجازي كمتر از فضاي حقيقي



ICTPRESS - يك استاد دانشگاه معتقد است: موانع تجارت در فضاي مجازي به دليل راحتي ورود به اين فضا، كمتر از فضاي حقيقي است.
علي مرادي ، يك استاد دانشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ICTPRESS گفت: يكي از راه‌هاي ايجاد فروشگاه‌ در فضاي مجازي حمايت در راستاي الگوسازي در اين فضاست، به اين ترتيب حتي مي‌توان برندسازي كرد كه تنها يك اسم نيست، بلكه فرهنگ‌سازي خواهد بود. به عقيده وي آموزش به تازه ‌واردان فضاي مجازي در حوزه تجارت الكترونيكي، الگوسازي و برندسازي اولين گام‌هايي است كه مي‌توان با آن اين نوع تجارت را رونق داد. مرادي اظهار كرد: با تمام اين اوصاف براي پيشرفت در حوزه تجارت الكترونيكي بايد امكانات و توان خود را در نظر بگيريم، در مسيري كه طي شده به نظر مي‌آيد ما مي‌توانستيم و بايد بتوانيم به سطوح بالاتري از توانايي در تجارت الكترونيكي و وب‌سايت‌ها برسيم؛ مقررات و تجربه نشان داده اين توان در كشور وجود دارد و مديران مي‌توانند اين كار را انجام دهند. به گفته وي در شرايط كنوني كه بين امكانات موجود و كاربردها از طريق وب سايت‌ها ارتباط برقرار شده ، زيرساخت‌ها هم بايد پيش از پيش تقويت شوند.

هیچ نظری موجود نیست: