۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

آغاز عمليات به‌روز رساني و ارتقاء تجهيزات فني شبکه ايرانسل


ICTPRESS - با اعلام آغاز عمليات به‌روزرساني و ارتقاء تجهيزات فني شبکه ايرانسل،احتمال بروز برخي اختلالات براي برخي از مشترکان طي 72 ساعت آينده وجود دارد.
به گزارش ICTPRESS از عصر روز گذشته عمليات به‌روزرساني و ارتقاء بخشي از تجهيزات فني شبکه تلفن همراه ايرانسل آغاز شده و براساس برنامه بخش اول اين عمليات تا 72 ساعت آينده پايان مي‌يابد. مدير روابط عمومي ايرانسل نيز با عذر خواهي از مشترکان به دليل وقوع اختلالات احتمالي 72 ساعت آينده ايرانسل به سبب آغاز عمليات به‌روزرساني تجهيزات گفت: با اجراي عمليات به‌روز رساني و ارتقاء شبکه، احتمال دارد طي 72 ساعت آينده برخي از مشترکان در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند که اين موضوع از روز گذشته و از طريق پيام کوتاه به اين دسته از مشترکان اطلاع رساني شده است.طي اين پيامک به مشترکان اطلاع‌رساني شده در صورتي که بعد از پايان اين عمليات همچنان با اختلالي مواجه بودند لازم است يک بار گوشي تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن كنند و در صورتيکه احيانا همچنان با اختلالي مواجه بودند مي‌توانند از طريق تماس با مرکز تماس ايرانسل مشکل خود را حل و فصل كنند.به گفته مدير روابط عمومي ايرانسل بخش اول عمليات به‌روز رساني و ارتقاء شبکه تا 72 ساعت آينده پايان مي‌يابد و بخش‌هاي بعدي فرآيند به‌روزرساني و ارتقاء شبکه ايرانسل در هفته‌هاي آينده و با اعلام قبلي از طريق پيام کوتاه به مشترکاني که ممکن است اختلالاتي در شبکه احساس کنند دنبال خواهد شد. به گفته وي مرکز تماس شبانه روزي ايرانسل به شماره‌هاي 130 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351300000 براي تماس از ساير خطوط و همچنين 140 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351400000 براي تماس از ساير خطوط در کليه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگويي به مشترکان ايرانسل است.

هیچ نظری موجود نیست: